Pierwsza Polska - Przychodnia Internetowa - Forum

Pełna wersja: nadciśnienie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam uczulenie na salicylany i wiele leków nie tylko na nadciśnienie powoduje u mnie duszności połączone ze wzrostem ciśnienia i tętna (karnidin, polpril, amlopin, lisiprol) . Avedol spowodował u mnie znaczny wzrost cholesterolu, a tertensif dawał bardzo dobre ciśnienie, a po kilku dniach, kilka godzin po zażyciu powodował wzrost ciśnienia i tętna. Captopril podawany doraźnie działa, ale po około 1,5-2h. Nie choruję na cukrzycę, tarczycę, serce też nie wykazuje żadnych nieprawidłowości na ekg, a badanie echa serca wykazało tylko lekką niedomykalność zastawki mitralnej. Być może mam nadwrażliwość na jakąś substancję dodatkową, podejrzewam związki sodu, gdyż soda oczyszczona powoduje u mnie niekorzystne reakcje i podrażnienia np. przy myciu zębów czy okładach. Jakie leki powinnam stosować?
Pozdrawiam.
Moim zdaniem ta choroba zawsze jest bardzo trudna.Sam się przed nią chronię zawsze.
Przekierowanie