Przychodnia.pl
Piątek 19. Stycznia 2018r
Henryka, Mariusza
linki sponsorowane, reklamy

Najczęściej zadawane pytania do specjalisty

Lekarz diabetolog
Hiperlipidemia i cukrzyca
Cukrzyca od 3 lat, ostatnio cukrzyca objawiła się boleściami, pragnieniem, zmęczeniem. Objawy nasiliły się. (cukier 750!); badanie krwi: trójglicerydy 1724; aspat 190; alat 106 cholesterol 700 -czy wątroba już „wysiadła”? (dotychczasowe leczenie, lista zażywanych leków: Actrapid i Insulatard)
Ma Pani tzw. hiperlipidemię mieszaną – znacznie podwyższone stężenie cholesterolu i trójglicerydów. Jeżeli poziomy glukozy 750 mg% były niedawno, to prawdopodobnie tak wysokie stężenia cholesterolu i trójglicerydów są związane z niewyrównaną cukrzycą. Należy ograniczyć spożycie tłuszczów, dobrze wyrównać cukrzycę, zacząć przyjmować leki obniżające poziomy lipidów (wobec podwyższonych aktywności AspAT i AlAT musi to być robione pod ścisłą kontrolą lekarza). Ponadto należy sprawdzić, czy nie ma Pani innych chorób, które mogą podnosić stężenia lipidów np. niedoczynność tarczycy.

... dalej

linki sponsorowane, reklamy

Na Forum
Może do Homeopaty, znajomy był to nawet na słuch pomógł ...iqydygez     16198

Alergia potrafi utrudnić życie, ale najważniejsze to dokładnie poznać reakcje swojego organizmu - jak już wiemy, co uczu ...Pcha234     49041

I warto sięgać po zamienniki cukru, np. można kupić je w aptece, w sklepach ze zdrową żywnością, ale takż ...Pcha234     72908

Witam, moja mama 76 lat ma następujące objawy: zaburzenie pamięci świeżej, traci orientację w czasie i przestrzeni, mu ...milka71     1198

Proszę powiedzieć cz to jest normalne? ...grazyna     2797

Pytanie do lekarza !!!
Cukrzyca ciężarnych
Zobacz odpowiedź lekarza Diabetologa
Najczęściej zadawane pytania Zadaj pytanie
linki sponsorowane, reklamy

Design by Media Park Sp. z o.o. ® © 1999 & 2018
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.