Przychodnia.pl
Sobota 18. Listopada 2017r
Anieli, Romana
linki sponsorowane, reklamy

Najczęściej zadawane pytania do specjalisty

Lekarz diabetolog
Hiperlipidemia i cukrzyca
Cukrzyca od 3 lat, ostatnio cukrzyca objawiła się boleściami, pragnieniem, zmęczeniem. Objawy nasiliły się. (cukier 750!); badanie krwi: trójglicerydy 1724; aspat 190; alat 106 cholesterol 700 -czy wątroba już „wysiadła”? (dotychczasowe leczenie, lista zażywanych leków: Actrapid i Insulatard)
Ma Pani tzw. hiperlipidemię mieszaną – znacznie podwyższone stężenie cholesterolu i trójglicerydów. Jeżeli poziomy glukozy 750 mg% były niedawno, to prawdopodobnie tak wysokie stężenia cholesterolu i trójglicerydów są związane z niewyrównaną cukrzycą. Należy ograniczyć spożycie tłuszczów, dobrze wyrównać cukrzycę, zacząć przyjmować leki obniżające poziomy lipidów (wobec podwyższonych aktywności AspAT i AlAT musi to być robione pod ścisłą kontrolą lekarza). Ponadto należy sprawdzić, czy nie ma Pani innych chorób, które mogą podnosić stężenia lipidów np. niedoczynność tarczycy.

... dalej

linki sponsorowane, reklamy

Na Forum
Witaminy im nie zaszkodzą. Co innego gdyby je faszerować jakimiś lekami. ...leniwyDarek8     105332

No u mnie też 1 tabletka ibuprofenu 400mg bez problemu działa ...leniwyDarek8     93420

Może to być ból migrenowy, ale warto wybrać się z nim do lekarza. ...leniwyDarek8     526

W takim wypadku polecałbym dietę wątrobową: ... Ona nie tylko sprawdza się w schorzeniach wątroby, ale również ...klamer     717

Moja kolezanka ma ten problem :/ ...tex47a     11005

Pytanie do lekarza !!!
Cukrzyca ciężarnych
Zobacz odpowiedź lekarza Diabetologa
Najczęściej zadawane pytania Zadaj pytanie
linki sponsorowane, reklamy

Design by Media Park Sp. z o.o. ® © 1999 & 2017
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.